Fintröjan på!

Jag fick varken iphone 4s, macbook eller resa till Thailand. Att få något dyrare än något för några hundralappar brukar sällan hända. Så är det när man inte kommer från någon välbergad familj. Så som det är för välldigt många.

Trotts att jag inte fick några dyra presenter så är jag nöjd, jag fick vara med min familj, käka gott och finna ro. Det är dom stunderna som borde uppskattas mer.

Karl-Bertil Jonsson är julaftons hjälte! Och "kan du vissla Johanna" kan man kolla på hur många gånger som helst. Snart blir det häng med några sköna polare, sånt som gör julen jävligt värt.

Och som jag anade så hade farsan hemglasströjan på sig, han är en sån chef!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin