Helg - smak påt

Hösten har tagit viken med storm, korpa ligger grått å kallt och människorna håller sig inne. Det är mörkt när man går till jobbet och mörkt när man går hem, det är svårt att hitta motivationen. Därför har jag tagit tillfället i akt och skapat en efterlängtat blogg som ska förgylla era dagar.

Vad som kommer att skrivas här vet jag inte riktigt än, men lite sköna inlägg och roliga bilder är ju högt upp på önskelistan.


Det är helg, en vecka kvar till jullov och idag hängde jag med en orm, självklart säger vi 
                                                                  - smak påt -




Kommentarer
Postat av: Ingrid

Är bilden på riktigt? Kom du ihåg när du kastade dej av cykel på Marsbäcken när du såg en snok? Kanske 8 år sen.......

2011-12-16 @ 19:00:27
Postat av: Sandra

Är det en data-animerad bild? För 8 år sedan när vi var ihop hoppade du upp i min famn som en liten unge och skrek när det slingrade förbi en svart liten snok på badet!! :) haha

2011-12-16 @ 21:12:13
Postat av: Steve

Jag trodde aldrig jag skulle våga. Men alla ungar vågade så jag körde oxå, den var dock slö som tusan, vilket var skönt!



Ingrid: jag glömmer aldrig det, tyr att du räddade mig :)



Sandra: förr är förr :) är cool nu

2011-12-17 @ 00:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin