#21

I morse kollade jag på dokumentären om Peter Forsberg. Jag låg helt mållös i sängen och hade lust att stanna där hela dagen. Helt sjukt vad rörd jag blev, och självklart kom det några tårar. Foppa är en av tidernas främsta idrottsprofil! Har ni inte sett den, så kolla in den gensast på svtplay.

Annars har det varit en ruggigt härlig dag på jullovet som har inneburit lite häng i tatueringsstudion med The Bertholds, ett stenhårt träningspass med Johannes, en sjukt fin middag med samme herre plus att jag lekte ut Jimmy Svensson på NHL, det är iofs ingen jättebedrift med tanke på att han knappt kan hantera en ps3 dosa. Men är det någon annan som vill ha spö på NHL 12 nåndag så hör av er.
I morgon kommer ett nytt fräscht träningsinlägg om hur ni arbetar bort julmaten! Håll till godo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin