ÅRE

Efter en sjukt seg resa på 12 timmar från sälen så entrade jag äntligen jämtland och Åre. 00.00 var en perfekt tid att komma på, bara slänga in väskorna och dra sig ut för att röjja. Dippan levererade.
.
Det blev givetvis en sovmorgon i morse, en välförtjänt sådan. Hannah och Veroncia står frö gästfriheten och det är så sjukt nice, i slutet av veckan så tar jag mitt pick och pack och drar till fokka aka maskinen. Förhoppningsvis dyker väderhunken Tobbe upp oxå.
.
Gullan och hans dudes från Strömstad bjöd med mig ut på en heldag i parken. Mestadels Solsken och nysnö kunde ju inte bli annat än succe! Gullan fick dock smaka på en box, vilket han sent kommer att glömma, hans ben blev sjukt köttigt. men annars har det varit en sjukt nice förstadag i Åre helt enkelt.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin