Hemfärd

Då var det dags att lämna, lämna tredje snöstället för säsongen. Ett jävla pissmöte gör att jag måste dra, annars hade jag stannat längre, men nu är det bara att bita i det sura äpplet å åka de 12 timmarna hem. Fast ändå skönt att landa några dagar i vackra viken!

Har haft en sjukt härlig vecka här i Åre, lärt känna massa nytt skönt folk och hängt med lite old dudes oxå. Tackar självklart Hannah, Veronica, maskinen och Anna för att jag å mina väskor fått plats där! Gullan som har tagit hand om mig varje dag, så sjukt värt! Och självklart alla andra jag hängt med. Förhoppningsvis går tåget tillbaka om några veckor.

Fred ut sålänge .

Några lösa Bilder fån sista dagen

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin