I can see snow

aah nu glider vi in i Sälen, solen skiner och det ser rätt så gött ut. Tyvärr så visar väderprognosen annat väder till helgen, men ska ringa å smöra lite för väderhunken Tobbe så att vi får lite sol varjefall.
.
Gabbe kommer med sin snabba bil från Trysil å hämtar mig snart, ska bli så jävla gött att få träffa han igen. Så fin så att ni knappt kan föreställa er det.
.
Jag vet inte hur internettillgången kommer att vara när vi kommer över till Norge, förmodligen dålig, men förhoppningsvis bra. Så vi får se hur det blir med uppdateringen.
.
Bussresan har flutit på bra med posei för fiskar med "nakenlekar" i spettsen. Tyvärr så blev det gegga av min färdkost då jag inte skruvade åt korken på min juice. Vi åkte förbi ett ställe som heter Nås, deras centrum är en stor åker? fan så great.
.
Vi hörs Sverige - Tjena Norge
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin