Palle

Bloggar direkt från Palle! Känns sjukt hippt.

Efter två månaders frånvaro så gjorde man entré igen, helgen innan löning, perfekt tajming . Men över lag en bra och klassisk pallekväll. Djs levererade i vanlig ordning, luktade fis överallt och sista halvtimmen var det enbart killar kvar.

Bästa på hela kvällen var att jag blev sågad med den stora motorsågen längs ankelknölarna. Får typ rulla hem. Under en fotbollsmatch i sommras var jag på krigsstigen och var inte alls överens med mannen med pipan. Jag gick lite överstyr och efter matchen så skrev jag ett sms till domaren och bad om ursäkt, ganska starkt gjort. Trodde allt var glömt, men så var det visst inte för dennes dotter var skogstokig ikväll, som att jag är den enda som har sagt något dumt till en somare?! Så jag ska aldrig mer säga något dumt till en domare från och med nu.

Tack Palle för en fet kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin