Pissväder

Sitter på bussen mot Viken, en resa man gjort ett gäng gånger i sitt liv. Första biten går rätt bra men sen när man kommer förbi Nkpg så är det som att busschaffisen saktar ner farten för att vi ska få njuta av de småländska skogarna. Visst är det fint, men man vill inget hellre än att komma hem.
.
Det är pissväder och man blir inte alls pepp, jag osm var sugen på en glass i hamnen tillsammans med sköna dudes och lite skitsnack. Blir nog att hålla sig inne istället. Ikväll har VFF seriepreimär borta mot Fågelfors, jag kommer givetvis vara där och stötta grabbarna!.
.
Med tanke på pissväder så levererar jag några underbara sol å stekbilder från några underbara dagar på min semester. NJUT
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin