Resan går vidare

Har haft 4 fantastiska dagar i Sälen med Mejeriet. Denna resa är bland den bästa man kan åka på, ungdomarna har så fruktansvärt skoj, gemenskapen är på topp och ledarna är självklart fantastiska. Idag skulle jag dragit till Trysil, men Gabbe var tvungen att dra iväg på jobb så den resan sket sig. Jag var inställd på att åka hemåt till viken idag för att kanske senare i veckan bege mig mot Åre. Men busschaffisen Kenneth övertalade mig om att åka vidare direkt. Sagt och gjort så bokade jag en bussbiljett till Åre och tog bussen uppåt i landet för några timmar sedan.
.
12 timmars bussresa lät ta på krafterna och förmodligen väntar det fest och utgång ikväll när jag kommer fram. Får se hur länge jag blir kvar i Åre, men på torsdag spelar E-type på bygget och det får man ju absolut inte missa!
.
Ska bli spännande att se om Nanne ska åka på asfalten med skidorna iår igen, Hur långt hår Limpan har och om Fokka fortfarande gör sig förtjämt av seknamnet Maskinen.
.
Äventyret går vidare och jag är pepp.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin