Tåhugg och 90is

Ännu en dag med klarblå himmel och slask, fy fna vad njutbart. Jag hade räknat med regn när jag åkte hit, men väderhunken styrde om lite. Tyvärr så tror jag att det fina vädret är över och vi får åka i regn resten av tiden, men det gör inte så mycke tnu när vi har stekt i två dagar.
.
Idag har vi värmt upp med att åka runt hela fjället, ramla i liften och fått en hel del tå och hälhugg. Precis som en slaskig dag ska vara. Glasögonbrännan börjar hitta formen igen och vi hade äggmakor med oss tilllunch, gå åt sidan så gott.
.
Jag har lite jidder med bildhanteringen på min mac, så finns det nån expert där ute hör av dig/er till mig.
.
Njut av lite sköna bilder från en fruktansvärt skön dag.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin