Viken

Så efter 12 timmar så landade man i Viken igen. När jag åkte var det var, nu är det typ höst, känns sådär och jag peppar redan på att dra iväg snarast möjligt! Men först ett pissmöte ikväll.
.
Har aldrig åkt nattåg förut, men att ha en egen liten säng var sjukt värt och jag sov som en stock i 7 timmar till Sthlm, rekomenderar det starkt. Sen var tåget försenat och efter att ha sprungit typ en kilometer med packningen så kom jag på tåget precis när dörrarna stängdes, skön-T
.
Hoppas att Gabbe svarar så att jag kan ta mitt pick å pack å bege mig mot Trysil.
.
Just nu vill jag bara att klockan ska bli 8 så att jag får hänga ut med Alex, världens bästa!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin