waggmunk

Slappade länge i morse, ruggigt skönt att sova i sin egen säng för en gångs skull. Drog till W-lux och tog en lunch med farsan. Raggmunk stod på schemat och det var sjukligt gott. Han har för övrigt slutat att snusa efter 55 år som snusare, det är rätt sjukt. Åkte lite bräda oxå, min cykel är ju stulen och jag hatar att gå, perfekt att det började regna oxå.
.
Hälsade på mitt gamla jobb på Borka och fick äntligen en boardbag med hjul, fan så värt! nu slipper jag dö varje gång jag ska frakta brädan. Drog även förbi Alex på Laget, köpte ett par nya converse och ett skönt linne, så jag är redo för sommaren.
.
Ikväll blir det nog fotbollsträning och sen förhoppningsvis chill med Alex.
.
Har lite beslutsångest över min nästa resa, Gabbe säger att vädret ska suga i Trysil så vetifan vad jag ska göra, en vecka till solen? nån som är på?
.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Big up till din farsa. Sjukt stort och starkt!

2012-04-11 @ 16:05:07
Postat av: ödlan!

Du skulle ha lämnat mitt nr oxå!!!

2012-04-13 @ 21:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin