x BB x

Sitter på ett halvsegt tåg som ska ta mig till min sista semesterort för denna ledighet, nämligen Åre.

Har precis snaskat igenom lite sköna Big Brother klipp och kom på att det var sjukt länge sedan jag skrev nåt om BB. Vad det gäller mitt tippande i början så har det gått rätt bra, tråkmånsarna Jimmy och Marcel åkte tidigt som jag anade, även Joe som är den osäkraste personen som någonsin varit i BB huset fick lämna. Hanna w skrev jag skulle lämna självmant, å så blev det. Och som jag sa så frälser Larsa, ganska anonym i början men nu är han en av de som levererar och gör hela BB! Vilken hjälte.

Mitt enda fel än sålänge är Hanna J som jag trodde skulle få lämna tidigt, hon är inte så rolig men tar för sig ändå. Vobban har ju börjat bli varm i kläderna och är hur skön som helst. Ser gärna vobban mot Larsa i en final.

Som Larsa ofta säger så är det fan ingen i huset som är nöjd, ett jävla gnäll och det är gött att han sprider lite skön stämmning med bus.

Denna eller nästa vecka tror jag att alla kommer att bli nominerade, därför så tycker jag att ni lägger er röst på Larsa.

Straight edge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin