Dator

Glömde min dator i bilen, bilen försvann och jag blev datorlös. Idag hittade den tillbaka till mig och det är dags för några lösa och sköna bilder.
 
Första dagen på WOW levererade, det är inte så mycket  band som jag verkligen MÅSTE se, så det blir mer skönt häng. Solen stekte och det var skön stämmning. GBG är en skön stad och är här med ett gäng sköna polare. 
 
Refused var dock ett av banden som jag peppat på sedan i vintars när dom släppte sin återföreningsturne. Och helvete så bra det var. Gåshud genom hela spelningen! Sen missade man deras "hemliga" spelning, kändes sådär. Vi var dock på en sjukt fet klubb där bl.a. Promoe vände plattor.
 
Idag har det varit en såndär slappardag, fantastiskt skönt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin