Ghettotraining

Ett utegym skulle verkligen Viken behöva, man kan gå dit när som helst och det är bara använda lite fantasi så kan man köra ett helkroppspass på bara några metallbitar som är sammansvettsade.
 
Var givtvis tvungen att testa på detta sköna ställe när jag besökte malmö. Man har ju sett Hanibal for king och Getthotraining på youtube, dom har visserligen lite mer å ge än vad jag har, men fan så gött det är att träna ute.
 
Jörbrink har sågat mig hela sommaren efter att jag efterfrågade ett utegym på VTs webbtv om sommaraktiveter. Man skulle givetvis inte ha det på hamnplanen, men några kvadratmeters yta borde det finnas någonsnans i denna stad. Lovar att det skulle bli poppis.
 
Ska skriva ett förslag och se vad politikerna säger, hoppas på ert stöd!
 
I söndags körde jag å DMP ett 250 pass. 
 
20 push us (armhävningar)
20 benlyft liggandes (mage)
20 dips
20 kroppslyft (vet ej namnet men tar på rygg å biceps)
5 pull ups (chins)
 
och 3 varv
 

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Ett utegym är fantastiskt. Du kan väl snickra ihop ett själv annars!?

Svar: hade jag inte varit handikappad vad det gäller att bygga så hade jag lätt gjort det :D
None None

2012-08-21 @ 18:47:45
Postat av: Jakob

Skulle va grymt med utegym! Har aldrig testat men verkar grymt!
Btw, om kroppslyften är de sista bilderna så kallas övningen chins :)

Svar: visst stkulle det :D men det är inte chins jag menar. det är när jag ligger raklång under en stång
None None

2012-08-22 @ 22:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin