Måla

Dagens arbete har gått ut på att måla om i pingisrunmet, givetvis var det ett måste att ta pauser och spela lite.
.
Första matcherna för detta läsår. Första matchen gick med självaste chefen. En tuff match där jag tillslut vann pga min tuffa defensiv. Andra matchen gick mot vinnarskallen Zanton, en kille med mycket hjärta för racketsport som jag nästan alltid har lätt för, även denna gång. Vann med ett gäng poäng.
.
Sista matchen var dagens svåraste. Vaktis, skolans pingiskung som måste tjuvträna i källaren. Han kör med kinesfattning och hans slag är galna! Det var en tuff match där jag hamnade i ubderläge, men något hände och jag kunde vända och tillslut vinna! För första gången på fyra år, vilken känsla!!
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin