Oldschool

Sitter på min lunchrast på jobbet. Maten var sådär idag tyvärr. Brukar gilla skolmaten annars. Kollar igenom min dator och har hittat ett gäng sköna bilder från back in the days.
 
Jobbade på ludde och i en av klasserna så blev jag ofta utmanad på massa olika sporter, jag gick alltid segrande ur dessa fighter, förmodligen skulle det vara så idag oxå. Det var schackproffset Fritz, hunken Mike och hockeybutiksägaren Frisk. Ett skönt gäng med enorma vinnarskallar. Skulle vara skoj med en utmaning nu och se hur dessa grabbar står sig i minigolf, pinigs och bowling.
 
Här är lite bilder från en ruggigt het minigolfomgång, förmodligen banrekord från han med långt hår.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin