schlappa

Way Out West är en stadsfestival utan camping, vilket jär jävligt skönt. Man får bo i lägenhet och det inbjuder till sovmorgon och slappa dagar, jämfört med när man tältar och vaknar 06.30 av att det är 982938923 grader i tältet.
 
Mathias och Sandra har en lite mysig lägenhet mitt i centrala GBG och för tillfället är vi 7 pers i den. Gårdagen blev en dag i sömntes tecken. tror jag gick upp ur sängen vid 4 hugget, käkade och la mig igen för att kolla handbollen. Det var inte såmycket sevärt på festivalen: Bon Iver och Blur, inget som faller mig i smaken.
 
Idag lyser solen och Mike Snow ska spela. Linus lyckades sitta sönder en finstol och vi har det gött.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin