Stekare

Ikväll skulle vi ha dragit till strand, igen! Tyvärr blev det inte så, jag var jävligt sliten plus att vi inte fick ihop tillräckligt med folk. Hoffmaestro skulle spela så det lär ha varit jävligt bra.
 
Hur som helst så var jag där två gånger förra veckan och jag tänkte på stekarna som är där, eller de som trodde att dom var stekare, jag vet inte riktigt. Det finns varjefall några bord som är "avspärrade" och där kan man köpa in sig och få flasha med sina helrör.
 
Jag har dock inte kommit fram till vilka som är mest patetiska. De som är typ 3 killar som står å steker tillsammans med ett gäng brudar som är sugna på deras dricka. Eller de som är 8 killar som står å steker utan tjejer runt sig? hur som helst så ser allt jävligt fånigt ut.
 
några bilder från söndagens gallej på strand.. utan stekare. Eller jo han i soffan som sover sitter på en av VIPplatserna, skön kille.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin