Stekdag nr 2

 
Söndagen bjöd även den på tropisk värme, hörde att Viken oxå hade bra väder. Men helt ärligt kan jag inte minnas när jag kände sån värme senast, den var extrem. Började dagen med ett utepass med DMP, det får ni se i ett senare inlägg. 
 
Träningspasset var mördande pga värmen, som tur var så väntade beachen. Det var inte den flottaste stranden jag varit på, torrt gräs. det hade dock inte så stor betydelse då man låg mest i vattnet. Det var länge sedan jag såg så mycet tatueringar på så liten yta, folket runtomkring tänkte nog detsamma och det kändes som hela stället hade käkat glosoppa till frukost.
 
Dagens eloge gick till björne som envisades om att varken bada eller ta av sig kläderna. Dagens höjdpunkt var "10an! två bryggor bort där det var ett nudistbad, dock en medelålder på 70 år.
 
Malmö hoppas vi ses snart igen .
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin