Ett år

Nu har jag haft min blogg i drygt 1 år, glömde exakt på dagen att fira det, men det är typ en vecka sedan det var 1år sedan jag startade den. Jag gjorde det mest på skoj för att se om det fanns något intresse för att läsa vad jag styr med och vad som händer i mitt liv.
 
Det blev mer populärt än vad jag kunde tro, till en början var de unika besökarna riktigt många och efter några månader lugnade det ner sig. Ibland när jag skriver om något speciellt, eller länkar på FB s ökar det kraftigt. Men de vanliga dagarna så är det en stabil skara som är inne och kikar, det är smickrande. 
 
för mig har det inte så stor betydelse om det är 20 eller 800 som vill läsa om vad jag skriver, utan finns det någon som vill läsa är det ju fett. Kom gärna med försölag om vad jag kan skriva om ifall ni saknar något.
 
Bjussar på lite gammla bilder.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

det skulle vara as kul om du visade upp dina brädor och dina skor :D
blir det någon snowboard resa snart? :) ha en bra jul!

2012-12-21 @ 16:42:18
Postat av: Cilla

Jag tycker alltid att det är roligt att läsa bloggar vars författare man "känner lite". Och ibland saknar jag skolan och Västervik lite grann och då är det roligt att läsa vad ni sysslar med. Keep up the good work! :)

2012-12-21 @ 16:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin