Lars Bergström

Snart är det dags att börja avrunda år 2012. Det har varit ett fartfyllt år med massa galenskaper och annat skoj. Tänkte bjuda på en av höjdpunkerna under året, en liten nyårskaramell med Lars Bergström, mer känd som Larsa från Big Brother.
 
Larsa gjorde succé inne i BB huset och blev populär hos många för sin charm inställning och sina hyss. Larsa är vegan och Straight edge, det var en stor kontrastskillnad mot hur de andra deltagarna levde sitt liv.
 
Enligt han själv så gled han in i huset av en konstig slump och hans målsättning var att leva rövare och ha skoj, vilket han lyckades med. 
 
Tyvärr lyckades inte Larsa överlista huset och vinna BB. "hade jag vunnit hade jag köpt en hoppborg och sen levt loppan" 
 
Såhär efter BB så har han fortfarande kontakt med Vobban, Annica, Marcelo och Hanna R. Springer ni någon gång på Larsa så är han grym på att posera på bild, för efter BB så har det tagit hundratals bilder med fans.
 
 
För att få veta lite mer om Larsa ställde jag några snabba frågor:

Jag Heter: Lars bergström
 
Jag bor: Umeå
 
Men jag skulle vilja bo i: Umeå
 
Jag äter helst: Pitepalt
 
Jag dricker helst: zeunerts julmust
 
På min fritid gör jag helst: kollar hockey och fotboll. hänga med polare och resa
 
Internetsida jag ofta besöker: Facebook och tvmatchen
 
När ingen annan tittar på brukar jag: titta på sport 
 
Bästa youtubeklippet: nått när någon gör illa sig e ju alltid skoj
 
Jag har slutat med: att vara arbetslös 
 
Men börjat med: att jobba på förskola
 
Jag skulle vilja vara bäst i världen på: fotboll
 
Det sjukaste jag gjort:  ojoj, så mycket vansinne som hänt. men kanske då jag o en polare gav min mamma ett påskägg med en bajskorv i 
 
Jag skulle vilja tillägga: stay wild
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin