24-7

Efter att ha skaffat BB 24-7 är man fast i träsket, det är en ren njutning såfort man får lit etid tillövers och drar igång mobilen. Det verkar ju vara en hel del dötid i huset och det gör att några av deltagarna går varanda på nerverna.

Vad det gäller Marcel så är han rätt skön fast ändå osmidig vad det gäller vad han säger, han står inte riktigt för sina handlingar och jag tycker Hannah äger ut honom! Marcel kommer hålla sig kvar ett bra tag.

Allas våran Hannah dominerar i huset, hon hatar allt och alla och det är rätt ömsesidigt. Jag gillar henne skarpt för när hon är med så händer det saker hela tiden. Vad det gäller henens värderingar så går vi väl inte hand i hand kanske.

Snipan glider med och han försöker vara en liten Gurkan i sitt snack. Han använder FETT lika ofta som sista sekundengänget säger GREAT.

Petronella är en rätt lökig crustpunkare som jag inte ger mycket för.

Nya deltagaren Joe verkar vara rätt chockad och sgäer inte mycket alls, när han väl säger något så hör man ändå inte vad han säger.

Tenny är fortfarande kungen i huset och  han är nog mest sugen av alla och försöker ofta få närkontakt med nån av brudarna.

Camilla är fan sjukt het, den enda i huset som är het. Ganka så skön tjej som tar mindre utrymme än vad jag trodde, dock så har jag svårt att tro att hon skulle göra något med någon i huset.

Jimmy gillar jag inte för fem öre. Igår så snackade han om sin medverkan i bacherlorette och att när han röstades ur fick dom stänga ner programmet för ingen vile titta, vilken pajjas!

Hanna J blev anklagad för att vara man av Marcel, lite knäckande faktist.

Idag kommer Larsa in, håll till godo vad man har väntat.




Kommentarer
Postat av: Lisa Tagge

Sv; Tack så mycket, Detsamma!



Önska att jag hade 24/7... Får väl ta och skaffa det med ;D

2012-02-24 @ 10:59:36
URL: http://lisatagge.blogg.se/
Postat av: Emma Lannebrink

Hej! Allt bra med dig?

Läs min blogg som handlar om mitt liv med adhd och depression, den dagliga kampen om ett bättre liv. Följ även mitt intresse iinom fotograafi.

Säg till om du vill göra bloglovin eller länkbyte!

Kram. Btw, det vore kul om vi kunde kommentera varandras bloggar nån gång om dagen? tycker alltid det är kul med kommentarer :D

2012-02-24 @ 16:24:07
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin