Sommar?

Det känns som att våren närmar sig med stormsteg och snart kikar sommaren fram bakom hörnet. De flesta nyårslöftena om bättre kost och hårdare träning har runnit ut i sanden.

Jag känner likadant, tyvärr. Jag har varken haft tid eller motivation till gymmet då fotboll och andra aktiviteter har tagit över. Snart ska jag iväg och resa oxå så jag har sagt upp mitt tr kort.

Resultatet av detta är att jag har tappat ca 4 kg och på min tunna kropp märks det direkt. Det blev helt enkelt ingen sommarhunk denna sommar. Men ska göra mitt bästa för att komma i form under mina resor och den tiden innan sommaren.

Lite sköna träningsbilder från i vintras för er som fortfarande har peppen! Keep going


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin