BK BRUNK

JVM i vintras, Idrottsgalan igår och handbollsem idag. Mycket händer i sportvärlden och det är sjukt nice att följa. Mitt liv består mycket av idrott och förmodligen kommer jag dö när jag är gammal och kollar på någon slags finalrysare. 

Men vad har västervik att erbjuda då? TR flyter på i vanlig ordning, korpbowlingen går sådär och mitt ny/gamla lag VFF kör på. Sen har vi ju mitt stora hjärta BK BRUNK som förmodligen ingen har gått miste om på facebook. Vårt segertåg rullar och och i serien verkar inte nåt kunna stoppa oss. 

Innan jul var vi i nkpg och spelade sm kval, det kammade vi hem utan större problem. Nu på lördag drar vi till lkpg och ska möta lag från hela sverige. Vi ska göra upp om vilket lag som är bäst på korpinnebandy i hela sverige? ganska så fett.

Hela BRUNK är ett skönt gäng och vi har riktigt skoj när vi lattjar innebandy. Kom mer än gärna och kolla in oss någon match så ska ni få se på show (på korpnivå) kolla även in vår fräscha sida www.bkbrunk.se och kolla vilka heta killar som lirar.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin