Leverera

Man kan ju kanske inte tro det, men folk säger att jag måste uppdatera mer, det vill säga - dags att levera. Att starta en blogg var en liten rolig grej men besökarna var en chock. Så nåt vettigt måste man ju ha skrivit, eller så är alla bara snälla och klickar in.

Jag har en tanke om hur denna blogg ksa bli ännu bättre, men det kommer nog att ta ett litet tag. 

Idag blir leveransen lite sköna festivalbilder, för snart börjar det släppas artister till sommarens festivaler, och det är pepp! Förra året hann jag med siesta, peaace & love och way out west. första gången på 12 år dumpade jag hultan, jag ångrar mig inte! 








Kommentarer
Postat av: fritis

jo du ångrar dig visst!

2012-01-25 @ 20:55:44
Postat av: Bbb

I år får man dock inte missa Hultan!

2012-02-11 @ 17:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin