Nyårslöfte?

Jag har, tro det eller ej, aldrig haft ett nyårslöfte. Iår har jag inte det heller. Inte för att mitt liv är perfekt, jag skulle kunna önska mig 19902323 saker som skulle göra allt mycket bättre. Men jag tror att inte att det hjälper att jag lovar alla något på nyårsafton.

Nu trivs jag sjukt bra med allt och de där småsakerna som knappt har någon betydlese fixar man om man orkar.

Dock så BORDE jag lova migsjälv att jag ska diska mer under 2012, eller inte mer, utan oftare. Men att diska är det tråkigaste som finns, inte ens om jag drar på världens bästa låt så blir det roligt! 

Påtal om låtar så ska jag ger er lite sköna låtar som har gjort mitt senaste år till ett nöje, för musik är så jävla
fett!

Nause - made of
Swedish House Mafia - One
Maskinen - Buffalo Blues
Adam Tensta - Like a Punk
Maskinen - Bränner
Wiz Khalifa - Roll Up
Rebecca & Fiona - Bullets
Timbuktu - Resten av ditt liv
Marcus Price & Carli - Bubbelgum
Avivii - Levels
Mike Snow - Silivia
Skrillex - First Of The Year
Ansiktet - Äckligt

och självklart allt med Mange Makers!

Nyårsafton tillbringade vi i saunan, Jag och Bobbo var dom enda som badade, det var sjukt kallt! Tedborn spydde 1 cm från baljan och jag hade sprutgrädde på min överkropp! det var en helt ok kväll och idag är jag nog piggare och fräschare än dom flesta runtom i sverige! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin