Snart helg

När man har klarat av måndagen känns det som en seger. När klockan ringer tror man knappt att det är sant, och man vill helst kasta mobilen i väggen och somna om. Men i vanlig ordning så går jag upp, slänger in gröten i micron, brer 2 mackor, slänger i mig allt inom loppet av 5 minuter medans jag kollar på vakna med the voice. Borstar mina tänder och sladdar med cykeln till jobbet... 

Så nu när man slutat jobba och ska koncentrera sig på lite träning så slänger man på några sköna låtar och fantiserar om nåt rikgit gött. 

Ansiktet - Äckligt
Snoop Dog & Wiz Khalifa - Young, Wild and Free 
The Notorius B.I.G - Juicy
Vinnie Paz - End of Days




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin