Tillbka till verkligheten

Så var det dags igen. Efter 2,5 veckas lov ringde klockan. Kanske inte så tidigt som många andra klockor ringer, men tillräckligt tidigt för att jag önskade att klockan gick fel och att jag skulle få somna om. Lik en zoombie fortsatte jag ut i köket, 1dl havregryn 2dl vatten in i micron. Under de 2 minutrarna i micron fixar jag 2 mackor med ost och smör. Frukosten är i magen utan att jag ens vet hur den kom dit. På med kläder, upp på cykeln hejsan jobbet. Extra schysst att jag fått fel tid så att jag kom försent.

Efter jobbet var det tr som gällde. Ett rätt dåligt pass tyvärr. Direkt därifrån hem å laga snabbmat för att sedan träna fotboll på konstgräset och 938943 minusgrader. Gick rätt bra trotts allt. Efter träningen var det möte och nu blir det att mysa i soffan! 

Precis såhär kommer det rulla på ett tag nu, känns tungt i början men riktigt skönt när man är inne i det. Slevar upp lite sköna bilder från resan till USA. New York, ett skönt ställe man gärna reser till igen! 

















Kommentarer
Postat av: Mika

Fina bilder, jag gillar din blogg!

2012-01-18 @ 20:50:03
URL: http://elfstromskans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin