Tobbe

Jag har fått in någon slags hyllningstema en gång i veckan, ja gillart skarpt. Jag hyllar personer betyder välldigt mycket för mig. Förra veckan hyllade jag Nicke som fick mig att vilja arbeta med det jag gör idag.

Idag ska jag hylla väderhunken Tobbe. Tobias och jag lärde känna varandra under gymnasietiden. Vi blev välldigt tajta och jag kom bra in i hans familj, lite som att det kändes som mitt andra hem. Vi hängde ofta och vi gjorde sjukt många roliga saker tillsammans, när vi inte umgicks så skrev vi till varandra över nätet, mer än ofta dikter. Vi tänkte göra en diktsamling, det rann tyvärr ut i sanden. 

Jag och Tobbe delade säng i 4 månader när vi bodde i Hemsedal, det var en av de bästa tiderna i mitt liv. Inte bara att dela säng med Tobbe, utan att få uppleva alla härliga stunder under en skidsäsong tillsammans. Bl.a då han bröt nyckelbenet ANDRA?!? dagen på vår säsong.. 

Tobias är en av de mest pålitliga personerna jag någonsin träffat, och vill man dela med sig om något så är det till Tobias man ska gå. Nuförtiden bor han i Stockholm och arbetar på tv 4 som väderhunk. Vi träffas påtok försällan, men när man väl träffar honom så blir man helt varm i kroppen, han utstrålar en sån skön energi. Man kan lätt tro att jag är kär i honom, då jag ofta använder orden som baby och älskling till honom, det är han värd!

Att få se Tobbe snacka på Tv är rätt sjukt, sjukt på ett bra sätt såklart. 

Så idag hyllar jag Tobias Lilja Lundberg för att han är en sån sjukt fin person som har en förmåga att göra en glad när man är på dåligt humör, en riktig glädjespridare! En vän för resten av livet








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin