Alex

Vänner är det viktigaste man har, något man alltid måste ta hand om. För utan vänner är man inget. Jag har många fina vänner och dom betyder allt. Idag ska jag hylla en av dom, nämligen Alex. Inte bara för att han är snygg å snäll, mest för att han är en sån sjukt bra person. En person som alla trivs med. 

Jag och Alex har känt varandra många år, vi har umgåtts till och från men på senare dagar mer å mer. Alex är en person som man alltid kan lita på, allt vad det gäller en räka på korpa till att man kan snacka om allt, precis så en vän ska vara. 

Vi tävlar ofta mot varandra, det är ganska så jämt och båda hatar att förlora! En hatkärlek när vi möts i någon sport.

Det jag vill säga med detta inlägg är att ta hand om era vänner och hylla dom så ofta ni kan.

Några bilder från när vi var yngre och orörda tills äldre och fräschare än någosin!









Kommentarer
Postat av: Emelie

Fint <3

2013-03-07 @ 12:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin