Borka

Yes, som sagt var så var det dags för mitt ny/gamla jobb på Borka. Länge sedan jag stod å jobbade där, eller på min tid där var jag iofs mest säljare och höll till på vägarna. Men idag fick jag hoppa in och det var verkligen skoj. Framförallt jäkligt skönt att göra nåt annat än att bara sitta hemma å glo.
 
Så jag har semester, men vill ändå jobba, det är något som är fel?! Ge mig något vettigt att göra istället.
 
Det var mycket folk i butiken och jag fick en del sålt. För er som behöver lite nya skateprylar så är det sjukt värt att dra till viken och Borka för att shoppa, grymt bra priser! Som ni ser så var det blått på förmiddagen och rött på eftermdidagen som gällde.
 
I morgon ska jag jobba på lager 157 med Alex, ska oxå bli guttiguttgutt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin