från inget till mycket

Dagen börajde som bekant riktigt jäval uselt, allt var skit och jag trodde inte jag skulle ta mig igenom denna dag, precis alla var tråkiga och hade noll i motivation. Men jägarns så snabbt allt kan vända.
 
Drog mig ner till Alex, han var lika seg som jag texten ovanför. Lämnade han och sin disk och begav mig till stan, där satt två vänner från förr, kompsiar från förr som Latin Kings sjunger. Det blev lite snack om gamla tider och humöret var påväg upp. 
 
Det mesta var ju redan skit så jag tänkte testa sushi, lixom det kunde ju knappast bli värre än vad det var. Positivt överaskad och humöret var påväg upp ännu mer. Fika på Maxi med Alex, Anna och Nina och jag kände stort hopp. Minigolf och fan så glad man var, men tanke på att jag INTE vann så gick humöret ner lite. Då föreslogs kortspel och det älskar jag. Så resten av kvällen blev det n´kort, BONKA, skönt spel och nu känns det som att jag har haft en riktigt fantastiskt bra dag.'
 
Ganksa så enkelt att ändra på massa skit till en massa bra. Jobbig text jag skrev nu, men ändå jävligt läsvärd.
 
Har inga kort fårn idag så visar två gamla bilder som skildrar himmel och helvete
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin