Fullt ös

Senaste dygnet har varit fullt ös och nästan medvetslös. Firade in mig på Harrys och briggen, blev ett helt gäng alkoholfria drinkar, rätt sommarfräscht. Det sjöngs och stimmades. Kalas, tårtor, kakor, slottsruien, sahara, ett tomt palle, Corner, Åhmans och sjukt många grattis. Ja vi har hunnit med det mesta.
 
Det var fett i ruinen. Första gången jag var där inne under vis. Skön stämmning, sköna artister och en sinnessjukt bra avslutning med Timbuktu. Enda nackdelen är att jag alltid har myror i brallan och svårt att sitta still. efter 6 timmar på en träbänk så hade jag så ont i röven så att jag knappt kunde gå, men det var det värt.
 
Tackar alla som varit i min närhet senaste dygnet, ni gjorde allt sjukt gött för mig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin