Glass

Idag var det dags för smultronstället i Sörping. Efter några besök de senaste åren så var det äntligen dags, eller äntligen vet jag inte, men det var varjefall dags. Deras monsterglass som alla har snackat om men ingen har sett, colosseum! 
 
Vi visste inte riktigt hur stor den skulle vara, men när servitrisen fick höra vår order och at vi var två som skulle dela på den så sa hon "då blir det en hel del glass till er om ni bara är två.."
 
20 kulor, mjukglass, grädde, kex, maränger och massa olika bär och frukter. Hela smultronstället stannade upp när dom kom inbärandes med tronen!
 
Och jag har aldrig mått så dåligt i hela mitt liv. Jag gör vad som helst för att se en person äta upp den själv!
 
Anna, Nina och Alex var nog nöjda med att dom beställde varsin lite mindre variant.
 

Kommentarer
Postat av: Björn

Mäktigt. Det är DEN sortens prestationer man ska ha nobelpriset för, inte för att man hittat obetydliga molekyler och så vidare.

Jävlar, jag måste till Sörping. Meningen "Jag gör vad som helst för att se en person äta upp den själv!" triggar mig lite. Jag gör't, om någon annan betalar.

Svar: jag betalar den åt dig om du äter upp hela själv inom en timma.
None None

2012-08-01 @ 09:44:15
Postat av: Erik

Rookies bara juniorer å turister hänger på smultronstället, sörpings finaste glass är på Rådhustorget. Ni får ta den nästa år!

Svar: haha, du vet vad du snackar om. men vi är ju turister? :D
None None

2012-08-01 @ 13:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin