NEW YORK

Man vaknar upp och man hoppas att man har synfel när man ser de grå molnen. För ibland kan man ju vara så trött så att man inte ser vad det är för väder, sån tur hade man inte idag. 
 
Det kändes som att regnet skulle hålla sig borta, passade på att vädra sängkläderna om jag spenderar många timmar i. La mig på soffan för att vila, vaknar upp och det är spöregn ute.. blir väl att sova utan täcken inatt.
 
Har kollat som en galning på sista minutenresor och det verkar som att jag inte är ensam om det, priserna är sjukt höga och det känns inte värt att betala 7000 för att få sol, eller? så det blir nog att spara dom pengarna och försöka roa sig här hemma och spara pengarna tills i höst och dra en vecka till USA istället, samma pris men mer värt? vem vet snart kankse oslen kommer hit och det känns värt att man inte åkte iväg...
 
Peppar som fan på att åka till USA igen
 

Kommentarer
Postat av: richard S

han i shorts äger bloggen!

2012-07-22 @ 02:43:44
Postat av: Anonym

förlåt kalsonger

2012-07-22 @ 02:44:07
Postat av: steve

jag har kalsonger på mig, menar du mig? :D

2012-07-22 @ 03:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin