Precis dötrist

Skulle ha tränat i morse men när klockan ringde 08.30 kunde jag snabbt konstatera att jag hade precis döont i halsen och mitt huvud höll på att sprängas, bara att somna om. Vaknade vid 12 och var fortfarnade sliten. Asså lackar sönder om jag ska bli sjuk.
 
Men Richard räddade min eftermiddag när han komförbi med ett paket linser och gjorde en sjukt smarrig linsgryta. Han älskar mat, precis som jag.
 
Nu ska han dock dra å jobba och jag har myror i röven så jag måste hitta på nåt snarast möljigt. För tillfället har jag sån jävla dålig fantasi och jag känner verkligen att jag måste hitta på något för att inte murkna bort i soffan. Ska bort till Alex en sväng, han är oxå seg men det brukar alltid bli nåt spännande när vi träffas.
 
Hör av er om ni vet nåt fett.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin