Tatueringar

Visgestivalen är över, jag har sovit länge och är riktigt seg. Det har varit 3 sköna dagar med GREAT folk! Man har sett många sköna lirare och igår intog massa stekare Palle. Frisyrerna var fräcka och låg perfekt, skjortorna var tajta och händerna stekte i takt med musiken! Underbart.

 

Har även sett sjukt många sköna tatueringar oxå. Dock har jag inte fotat någon mer än den jag la upp igår. Tur är väl det! Här kommer lite sköna bilder på mina dudes tatueringar. Tyck vad ni vill men jag gillart

 


Kommentarer
Postat av: sabina thörner

riktigt feta!

Svar: taaack. eller det är ju inte mina :P men tackar för mina polare :D
None None

2012-07-19 @ 22:18:39
URL: http://saabinaduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin