Väder

Igår var andra gången i mitt liv jag såg på sommarkrysset. Första gången så lirade Abalone Dots och igår skulle självaste väderhunken vara med! Tobbe blev presenterad av Gry som Sveriges egen väderhunk!!
 
Tobbe gled in på grönans scen som en kung, höll ut armarna så alla fans kunde få känna på honom och han fick en go kram av Gry, helvete vad vi mös i soffan.
 
Sedan drog hannågra sköna kommentarer om sommarens väder och Anders Timell la lite snyggt fram att Tobbe även var singel, frågan är hur länge han är singel efter den där succen! 
 
Idag kom han till viken och jag dör av längtan tills jag får träffa hunken! Tobbe utlovade fint väder i viken, och han hade rätt, idag har det stekt på och det verkar som "tyskvärmen" är på g.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin