Hanna J

Ikväll avnjöt jag och Möller BB-finalen. God mat och en hel del chips som tilltugg. Det har varit en helt ok säsong och tänkte dra ett fett inlägg om det senare. Men nu hyllar jag lite snabbt vinnaren Hanna J, som jag tyckte var den givna vinnaren av de tre som var kvar. Hanna J var en värdig vinnar och behövde nog pengarna mest av alla, hon var inte värdig bara för att hon behövde pengarna, hon har fått stått ut med sjukt mycket skit under sin tid i huset. Hon har varit stark och kämpat hela vägen, tagit hand och brytt sig om andra.
.
Det enda jag inte har gillat med henne är att hon går runt naken hela tiden, jävligt osmakligt. Men nu skiter jag i att hon har gått runt naken i 100 dagar och ger henne ett stort grattis.
.
Hannaj J vinnare av BB 2012, rätt så fett.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin