Tårar

Idag var det avslutning och som jag anade så blev det en hel del tårar.

Jobbar man inte inom skolans värld så tror jag att det är svårt att förstå hur det känns på en avslutning. Efter att träffat varandra nästan varje dag i 3 års tid så har man fått uppleva många fina stunder tillsammans. Sen är jag väldigt känslig vad det gäller avslut.

Man är glad för att dom ska vidare mot nya äventyr och ledsen för alla fina stunder tillsammans som nu kommer bli fina minnen. Mina hårda fasad med tatueringar visade sig ha en känslig insida.

Men nu får ni njuta av sommarlov och så önskar jag er all lycka till på gymnasiet.


Har även kollat in alla lyckliga studenter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin