Tippa

Helvetes jävla #%€:>&/>%/%&€>€€€&>€€&> faaaaaaan. När man är intresserad av sport så är det ganska så ofta att man vill tippa. Tippa är en skön känsla som innehåller hopp, spänning och ganska så ofta förtvivlan. Det är så gött när ett tipp går in, men en kväll som denna då man förlorar på mål i 92a minuten eller pga ett lags oförmåga att göra mål så blir man helt knäckt och vill slå sönder något.
 
Jag kokar av ilksa just nu och jag intalar mig själv att jag inte ska tippa på ett tag, men i morgon är det EM semifinal och då vill man gärna slänga in en slant.
 
Det vikigaste med tippning är att inte tippar över sin förmåga vad det gäller insattser. Det är ganska lätt att fastna i det och man vet många som har tippat bort allt dom äger och har. Så ta det lugnt med tippandet, men tippa ändå vidare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin