Första dagen

Yes, idag blev det som sagt var ingen åkning, istället var fotbollsturnering på schemat. Hela St Antons svenskgäng samlades och det var hysteri runt planen. Solen stekte och alla var taggade. Anton "frälsarn" Lindmark är skadad och jag fick ta hans plats som frälsare. Givetvis kom jag i vinnande laget och levererade så att folk satt i halsen.

Ikväll vankas det visst inflyttnignsfest för mig och karoke-måndag.

Rydersten är korad till ställets mest flottigaste kille, på bilderna kankse ni förstår varför. Här kommer en liten bomb av bilder. Titta och njuta!









Kommentarer
Postat av: Tea

Hej fin blogg :) Kolla gärna in min ;)

2012-03-14 @ 12:50:20
URL: http://lavaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin