Lördag

Lördag och det levererade som jag antog, strålande sol och vinden hade avtagit. Glasögonbrännan slipades lite extra och vi grillade i backen, fantastisk dag helt enkelt. Kameran åkte även med och vi fotade en hel del i parken. Jakob var proffsfotograf. De bilder som inte läggs upp här kommer att finnas på mejeriet och kan hämtas där via usbminne.

Gubbarna (jag, Harry och jögga) drog till saunavärlden på experium och nu är man som en helt ny människa.
.
Sista kvällen här i Sälen och det blir en gansak lugn och stillsamm tillställning i stugorna. I morgon skulle jag bege mig mot Trysil, men tråkigt nog så har det inträffat lite tråkigheter där så jag måste bege mig hemåt. Så kommande vecka är jag öppen för förslag, Åre kanske?
.
Här kommer varjefall ett gäng sköna bilder från dagens åkning.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin