Powder

Igår snöade en hel del och folk började härja om att åka puder vid liftöppning. Vi hakade givetvis på, snacket asså. Först å främst var det karokemåndag och vi var så sjukt nära att få sjunga. Vi hade beställt Waka Waka med Shakira men vi fick springa till bussen precis när det var vår tur, oflyt.

hur gick det med liftöppningen då? 07.30 ringde min klocka, resten avgänget låg och sov och jag tog på mig ansvaret för att kolla vädret. Jag kisade och registrerade dimma bort mot bergen. La mig direkt och somnade om. 12.00 var vi uppe och pudret var gansak så uppkört, men vi hittade lite "turistpuder" och fick några sköna åk.

Vi skulle fota lite sköna nakenbilder till St.Antons vykortsföretag, vi fick inte så många bra kort då jag gjorde bort mig och mitt i fotograferingen så kom en hund och en lavingubbe. Han måste trott att vi var dumma i huvet. Bilderna ska tas om i morgon och det kommer givetvis bli tittarrekord.

vi avslutade en skön dag med en kylande drink på balkongen. Ikväll är det swedish night








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin