Smakar underbart

Vissa saker ser man fram emot, och när man väl är där så är det så jäkla gutt! För över ett år sen begärde jag tjänstledigt och när är jag här, 2 månaders ledighet!

Känns nästan lite sjukt. Ska chilla omkring i lite sköna skidorter men skönt folk och ha det så fruktansvärt skönt.

Varvar ner några dagar i Sthlm innan jag beger mig till Österrike och st anton, därefter Sälen, trysil och åre. Här kommer jag uppdatera så ofta jag bara kan så ni ska få ta del av mina upplevelser, så sprid detta vidare och ha det fantastiskt bra vart ni än är!

Smak påt


Kommentarer
Postat av: LINN

åh, ibland saknar man gamla klassen!

2012-03-02 @ 22:27:58
URL: http://lihny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin