Sönderstekt

Efter lite strul med att föra över bilder så fick jag låna Ryderstens mobil och fota lite, jag har fotat mer på dessa 3 dagar än vad han har gjort på hela säsongen.

Ikväll har vi spelat skitgubbe och straffet blev slag på låret från samtliga deltagare. Albin fick smaka och bilder kommer givetvis under morgondagen.

Vädret är sjukt stekigt och min näsa är sönderstekt. Efter några åk samlas alla på "beachen" och där är det stek för hela slanten. Åkningen är fantastiskt skön och snön är som smör i backen! En hel del stek som ni förstår.

Det dricks en hel del alkohol här uppe, jag håller mig till fantan och den är tråkigt nog dyrare än ölen! Och dessa säsongar dricker mer öl än vatten, för se om det blir korpa eller vassen för dessa till sommaren.

kanske har sagt det förr, men livet leker här nere och folket är så jävla gött att hänga med. Njut av lite sköna bilder och boka en resa till skidort snarast möjligt!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin