Sverje

Äntligen har jag landat i Sverige och sitter på bussen hem till Viken. Resan kan vara bland det segaste jag varit med om. Lämnade St. Anton vid 19.00, två timmars tåg till Zurich och där staratade dödsväntan i 12 timmar. Att vänta kan vara det tråkigaste som finns, och att vänta själv är lika med döden! Sov till och från i några timmar, tiden stod stilla och jag kunde betalat alla mina pengar för att få vara hemma.
.
Planet var givetvis försenat och väl i Sverige så blev det sjukt stressigt för att hinna med bussen hem, kom 5 minuter innan den gick, perfekt tajming efter ett sjukt segt dygn.
.
Ikväll bjuder Östin/wigander på middag och det är första semin mellan FBK och Brynäs. Kommer kännas jävligt gutt att komma hem faktist! Här kommer lite bilder från sista timmarna i St.Anton.
.
Klarar man inte av pisterna så får man åka helikopter ner
Beachen fick leverera en sista gån och jag kan lova att den tog!
Albin vet hur det känns att förlora i kortspel
våt kök var ingen vacker syn de sista dagarna. En slurk av detta och det är tack å godnatt
Dögge har blivit skatare
Ganska så stekiga
Kommer att sakna
Hängde med en skön dude på flygplatsen. Vill köpa en sån tee
12 timmars väntan på en flygplats är precis lika tråkigt som det låter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin