Tack å hej

Nu är min lilla tripp till Österike och St. Anton över. 2 sjukt snabba veckor har svept förbi och jag har haft sjukligt skoj. Åkningen har varit som smör, rätt så nice enligt mig. När backarna inte har levererat så har vi hängt på beachen, typ lika bra som korpa.

Har fått några sköna åk i parken och en livsfarlig hajkning. Underbara utsikter och ja, allt man kan begära på en skidsemester.

Uteställena har varit helt ok, men förfesterna har varit fantastiskt bra med mörkerkurragömma och många roliga kortspel. Albin har varit den stora förloraren. Har träffat nya sköna människor. Ja det har varit så fantastiskt gött att få en sånhär njutbar semester.

Tackar Dögge, Gurra och Albin för att dom tagit hand om mig och jag har fått bo i deras monsterhus. Tackar Matte och Björkman för att dom har haft internet så vi har kunnat se hockey och BB, självklart sinnessjutk skoj att hänga med dom utan internet. Tackar Berka för att han är en sån hunk och kan så bra Tyska. Tack tack alla andra bummare jag har träffat på oxå, vi lär ses mer! Sist men inte minst tackar jag Mao/u?! Du kommer få ett inlägg nångång, du har levererat så jävla många sjuka kommentarer så man inte vet om du är på riktigt!

Här kommer lite sköna kort från vår sista soliga dag på beachen. Kommer säket en liten skön uppdatering senare med lite randomkort från denna semester. Nu väntar tåg till Zurich och där 12 timmars väntan på mitt flyg hem till Sverige. Har en känsla av att det kan bli sjukt segt.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin