Full frys

efter en veckas klarblå himmel så har vi nu fått känna på vind, snö, moln och en tjock dimma. Riktigt segt när man är på semester och vill lapa sol och få några sköna åk. Fast det kan vara rätt gött att känna att man har semester och inte behöver göra ett skit, sova länmge och bara ha det gött.
.
Igår blev det full frys, svensson svensson och halva Big Fish. Bakade även lite scones till grabbarna. Vi började att städa oxå men kom ganska snabbt på att det var betydligt roligare film.
.
jag har börjat få ordning på mitt ansikte som i princip ramlat av. Har aldrig varit så torr som jag varit de senaste dagarna. men nu känns det bättre och jag ser inte ut som en ödla som ömsar skinn längre.
.
Poesi för fiskar leverar och "nakenlekar" är den bästa dom har gjort.
.
här ska man egentligen se vackra bergstoppar, var lite mulet idag
här är det lilla förrådet med burkar som grabbarna har jobbat ihop under 3 veckor
rastlös filmkväll
Två rävar som trottsade vädret och förmodligen ägde i backen
lite grönsaker till kvällens middag
Berka tog handfatet när det var kö till toan
avslutar med två rätt smutsiga laviner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin